Ajuntament de Masquefa - Obert el període de preinscripció escolar del curs 2018/19

General - 14/03/2018

Els centres docents públics de segon cicle d'educació infantil, primària i secundària obren el termini de preinscripcions del 13 al 24 d’abril. En el cas de l’Escola Bressol Municipal La Baldufa, les preinscripcions es podran realitzar del 2 al 14 de maig.

Obert el període de preinscripció escolar del curs 2018/19

L’Ajuntament de Masquefa informa els veïns que, un cop celebrades les jornades de portes obertes durant aquest mes de març, les escoles Font del Roure, El Turó i Vinyes Verdes i l'Institut de Masquefa obriran del 13 al 24 d’abril el període de preinscripcions pel curs 2018/2019.

Mentrestant, en el cas de l’Escola Bressol Municipal La Baldufa les famílies interessades podran participar de la jornada de portes obertes al centre el divendres 27 d’abril, de les 17:15 h. a les 19 h. El període de preinscripció serà del 2 al 14 de maig, en el següent horari de 9.30 a 13 i de 15 a 16.30h.

Per efectuar la preinscripció cal demanar cita prèvia al centre escollit com a primera opció. Només es pot presentar una sola sol·licitud en la qual hi constin els centres escollits per ordre de preferència. Els impresos es poden demanar a les escoles i s'hauran de lliurar al centre triat com a primera opció dins el termini preestablert.

Per a més informació, podeu contactar a qualsevol dels centres educatius de Masquefa o consultar l'espai d'ensenyament de la Generalitat de Catalunya.