Ajuntament de Masquefa - Xerrada 'Educar sense cridar'

General - 26/03/2018

El programa ‘Escola de mares i pares’, impulsat per l’Ajuntament i que promou xerrades i tallers d’acompanyament a les famílies en la criança i l’educació dels fills/es, organitza la xerrada-col·loqui ‘Educar sense cridar’.

Xerrada 'Educar sense cridar'

La xerrada abordarà el següents continguts: la tranquil·litat dels adults; la unitat de criteri; la claredat i la precisió de les indicacions; la coherència i la fiabilitat; els límits: com dir que no i resistir amb serenitat; com han de ser les normes per a una comunicació adequada; i com procedir davant les conductes inadequades.

La sessió va dirigida a famílies amb fills entre els 3 i els 16 anys i es durà a terme dimecres 11 d’abril a la Biblioteca municipal de 17 h. a 19 h. Les AMPA's de les escoles oferiran un servei de monitoratge a la sala La Bàscula de La Fàbrica Rogelio Rojo per als fills entre els 3 i els 12 anys de les persones que assisteixin a les xerrades. Per participar-hi cal inscriure’s prèviament enviant un correu electrònic a l’adreça educacio@masquefa.net o trucant al telèfon 93 772 50 30.

La promoció d’activitats que permetin a les famílies masquefines comptar amb el suport i les eines essencials a l’hora d’educar els seus fills és un dels objectius de la Regidoria d’Educació. Per tot plegat, l’Ajuntament de Masquefa i la Diputació de Barcelona organitzen conjuntament aquesta xerrada.

Aquest projecte compta amb la col·laboració directa de les AMPA's de les escoles El Turó, Font del Roure i Vinyes Verdes, a qui la Regidoria d’Educació agreix el seu estret suport en l’organització d’activitats encaminades a donar suport a la funció educativa de les famílies.