Ajuntament de Masquefa - Consulta l'Oferta Formativa per a persones adultes per al segon quadrimestre del 2018

Centre Tecnològic Comunitari (CTC) - 28/03/2018

L’Ajuntament ofereix nous cursos formatius per a persones adultes al Centre Tecnològic Comunitari.Consulta aquí el programa complet de propostes.

L’Ajuntament de Masquefa manté el seu ferm compromís amb l’impuls de projectes i activitats encaminades a millorar les competències tan personals com professionals dels masquefins. En aquesta línia, el consistori ofereix per al segon quadrimestre del 2018 una àmplia oferta de cursos formatius dirigits a persones adultes.

La Guia Formativa inclou per als mesos d’abril, maig, juny i juliol una variada oferta de cursos en els àmbits de Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC), ocupació i empresa i que es duran a terme al Centre Tecnològic Comunitari (CTC) de Masquefa. Així, en aquesta nova convocatòria destaquen com a grans novetats l’impuls d’una segona fase de la formació ‘Millora de competències en l’àmbit logístic’; l’organització de nous tallers: ‘Utilitza el teu smartphone en la recerca de feina’, ‘Negocis locals: com atraure clients de proximitat per Internet’, ‘Mentre estàs a l’atur, treballa amb les idees’; xerrades culturals en el marc del programa ‘Fem Cultura’; i dues sessions informatives sobre com fer volar un dron i les possibles sortides laborals i sobre el fenomen dels Youtubers.

Per a més informació sobre els cursos i les inscripcions us podeu adreçar presencialment al CTC (Av. Catalunya, 60), a través del telèfon 93 772 78 28 o enviant un correu electrònic a l’adreça ctc@masquefa.net.