Ajuntament de Masquefa - L'Ajuntament impulsa el III Concurs de Fotografia Instagram Masquefa 2018

General - 29/03/2018

Després de l’èxit de participació en les dues primeres edicions, la Regidoria de Cultura dóna continuïtat a aquesta proposta digital per fomentar la interacció entre els veïns i la vinculació amb el municipi. El termini de presentació de les imatges, acompanyades de l’etiqueta #FotoMasquefa18, ja està obert i finalitzarà l’11 d’octubre.

L'Ajuntament impulsa el III Concurs de Fotografia Instagram Masquefa 2018

Amb l’objectiu de fer un recull de fotografies per al calendari de l’any 2019 editat per l’Ajuntament de Masquefa, la Regidoria de Cultura engega la tercera edició del concurs de fotografia a través de la xarxa social Instagram. En aquest nou certamen, la temàtica de les imatges serà “Festivitats a Masquefa”. A les fotografies, doncs, han d’aparèixer festes que tinguin lloc al municipi i on no hi surtin persones que puguin ser reconegudes, a no ser que l’autor de la fotografia faci arribar abans de la finalització del concurs, el consentiment de les persones fotografiades en la imatge.

Per participar en el concurs, les persones interessades han de penjar imatges a Instagram amb l’etiqueta #FotoMasquefa18. Els usuaris poden compartir tantes fotografies com desitgin, preferiblement en format horitzontal, fins l’11 d’octubre del 2018.

El jurat, format per masquefins relacionats amb el món de la cultura, la fotografia i l’art, valoraran la qualitat artística i l’originalitat de les imatges. Després de fer una primera selecció d’instantànies finalistes, el veredicte dels guanyadors es comunicarà en el transcurs de la festivitat de Sant Eloi (1 i 2 de desembre). Posteriorment, es farà entrega dels premis als tres primers classificats.

Al marge de l’exposició de fotografies que es realitzarà durant les festes de Nadal i Reis a la Biblioteca de Masquefa, de totes les imatges presentades se’n seleccionaran 13 per a l’edició del calendari 2019. En el següent enllaç, podeu descarregar tots els requisits i les bases del III Concurs de Fotografia Instagram Masquefa 2018.