Ajuntament de Masquefa - Masquefa coneixerà aquest mes d'abril el guanyador del Premi de composició de música per a cobla

General - 03/04/2018

L'anunci es farà públic diumenge 15 d'abril durant el concert que la Cobla Montgrins celebrarà a la Sala Polivalent de La Fàbrica Rogelio Rojo en el marc del cicle 'Masquefa sona bé'. Descarrega't el programa de mà de l'actuació.

El proper diumenge 15 d’abril arriba una de les grans cites d'enguany del cicle de música estable 'Masquefa sona bé'. La Cobla Montgrins, sota la direcció de Jordi Molina, estrenarà les quatre obres finalistes -escollides entre les 14 presentades- del II Premi de composició de música per a cobla, un certamen impulsat per la Regidoria de Cultura. D'aquesta manera, es donarà a conèixer el veredicte del jurat en un concert que ha esdevé una manera d'esperonar compositors i públic a escriure, interpretar i escoltar música per a cobla.

El jurat, format per Joan Albert Amargós, Marcel Sabaté i Jesús Ventura, es va reunir el passat 19 de març per deliberar i seleccionar les obres finalistes que seran interpretades a la Sala Polivalent de La Fàbrica Rogelio Rojo (18 h.). L'Ajuntament i el jurat valoren molt positivament la feina de tots els autors i mostren la seva satisfacció per l'èxit participatiu en la segona edició d'aquest premi i també per haver assolit l'objectiu de difondre la composició i la interpretació de música per a cobla.

En el següent enllaç, podeu descarregar el díptic informatiu del ‘Masquefa sona bé’.