Ajuntament de Masquefa - Participa a la Setmana Sense Fum!

General - 04/04/2018

L’Ajuntament de Masquefa fa una crida als veïns a prendre part del 25 al 31 de maig de la 19a edició d’aquesta iniciativa sensibilitzadora.

Participa a la Setmana Sense Fum!

Masquefa se sumarà del 25 al 31 de maig a la XIX Setmana Sense Fum, una iniciativa de la Sociedad Española de Medicina Familiar i Comunitaria (semFYC), CAMFiC i el Programa d’Atenció Primària Sense Fum a Catalunya (AIFICC, CAMFiC i ASPCAT) que té com a objectiu sensibilitzar la població de la importància que té per a la salut el fet de no iniciar-se, abandonar el consum de tabac i poder gaudir d’un ambient lliure de fum.

Per tot plegat, l'Ajuntament encoratja els masquefins a implicar-se activament en aquesta iniciativa d'oci i salut permetrà fomentar la pràctica dels hàbits saludables al poble. Per a més informació sobre la campanya central i els actes que s'organitzen arreu del territori, podeu consultar el web www.setmanasensefum.cat.

Enguany, a més, el lema de la campanya (‘Viu a sac, sense tabac!’) convida a la població a compartir fotografies a les xarxes socials amb les etiquetes #ssfcat18 i #unfollowtabac. Finalment, l’organització també posa a disposició de la ciutadania una enquesta on-line anònima que té com a objectiu conèixer el consum de tabac i l’opinió de la població en relació a temes d’actualitat sobre el tabaquisme. Així, amb la informació recollida es realitzarà un informe que es farà públic abans de l’inici de la Setmana Sense Fum.