Ajuntament de Masquefa - L'EBM La Baldufa acull la trobada anual de professionals de les escoles bressol

General - 13/04/2018

La iniciativa, endegada per l’associació CEPS Projectes Socials, tenia com a objectiu intercanviar experiències educatives i metodologies en els diferents àmbits de l’educació a les escoles bressol.

L'EBM La Baldufa acull la trobada anual de professionals de les escoles bressol

Un total de 45 professionals de les escoles bressol l’Escateret i La Baldufa de Vilanova i la Geltrú, de l’Escola Bressol de Cervelló i de l’EBM La Baldufa van participar a Masquefa el passat 7 d’abril de la trobada anual de mestres i educadors organitzada per l’associació CEPS Projectes Socials, entitat gestora del Servei d’Atenció a la Petita Infància i a la Família de Masquefa.

A la jornada hi van participar professionals de l’etapa educativa dels zero als tres anys amb l’objectiu de compartir experiències educatives i metodologies en els diferents àmbits de l’educació a les escoles bressol. Així, la matinal va arrencar amb una presentació general dels serveis de l’EBM La Baldufa i els Espais Familiars de Masquefa i amb una pinzellada del Projecte Educatiu d’Escola (PEC).

Posteriorment, els participants van poder visitar els diferents espais per conèixer de la mà dels titulars d’aula les diverses propostes d’aprenentatge. Finalment, la trobada va cloure amb la projecció dels projectes pedagògics de l’Escola Bressol Municipal La Baldufa.

La trobada anual de mestres i educadors es duu a terme cada curs en un centre diferent dels que gestiona l’associació CEPS. En aquest sentit, l’Ajuntament de Masquefa –a través de la Regidoria d’Educació- posa en valor la iniciativa, així com la tasca formativa i educativa realitzada per les educadores de l’EBM La Baldufa.