Ajuntament de Masquefa - L'Ajuntament presenta el nou web institucional en un acte públic obert a tota la ciutadania

Centre Tecnològic Comunitari (CTC) - 16/04/2018

La nova pàgina comptarà amb una estètica totalment renovada i amb un disseny centrat en l’usuari. Serà plenament adaptativa a tot tipus de dispositius mòbils i integrarà les diferents xarxes socials i canals d’informació municipals.

Dimecres 18 d’abril, l’Ajuntament de Masquefa presentarà el nou web institucional de la corporació en un acte públic obert a tota la ciutadania. La presentació es durà a terme a la Sala d’Actes del Centre Tecnològic Comunitari (CTC) a partir de les 13:30 h

Durant la sessió es donaran a conèixer tots els detalls del nou web corporatiu de l’Ajuntament que comptarà amb una estètica totalment renovada i amb un disseny centrat en l’usuari. El nou espai web serà plenament adaptatiu a tot tipus de dispositius mòbils i integrarà les diferents xarxes socials i canals d’informació municipals.

Mentrestant, al llarg d’aquesta setmana, les xarxes socials de l’Ajuntament de Masquefa a Facebook i Twitter s’han nodrit amb tres vídeos promocionals que convidaven als veïns a estar atents als diferents canals d’informació del consistori davant l’anunci proper d’una destacada novetat: la presentació del nou web corporatiu.

Així, amb aquesta original iniciativa l’Ajuntament convida a la ciutadania a participar dimecres 18 d’abril de l’acte de presentació i a navegar i conèixer el nou espai web del consistori que entrarà en funcionament a partir d’aquell dia.