Ajuntament de Masquefa - L'Ajuntament segueix treballant per evitar activitats delictives contra el medi ambient

General - 16/04/2018

El consistori obrirà expedients sancionadors als responsables de pràctiques negligents al municipi que suposin un risc medi ambiental i de seguretat pels veïns de Masquefa.

Amb l’objectiu de conscienciar la població de les conseqüències negatives directes a nivell econòmic, medi ambiental i de seguretat que provoquen als veïns i amb el ferm propòsit d’eradicar aquestes pràctiques negligents que danyen la imatge de la vila i el benestar col·lectiu, l’Ajuntament de Masquefa inicia aquest mes d’abril una campanya de sensibilització i control de possibles activitats delictives contra el medi ambient.

La campanya es duu a terme coordinadament amb el Departament de Medi Ambient i Sanitat i amb els diversos cossos que actuen en la preservació del medi natural: ADF, Agents Rurals, Seprona, Mossos d’Esquadra, Bombers...

Per tot plegat, es faran inspeccions per tot l’entorn del municipi per detectar abocaments incontrolats de deixalles en llocs no autoritzats, emissions contaminants a l’atmosfera, usos indeguts del clavegueram, tales d’arbres il·legals o l’abandonament de solars i parcel·les.